In this Light

Kauneusblogi

Luku 974 - Estelle & Thildin meikkien parhaimmistoa ovat luomivärit!

estelle9
Viime keväänä koin totaalisen hurahtamisen Estelle & Thildin meikkeihin! Minusta tuntui, etten vaan saanut niistä tarpeekseni ja halusin vaan ostaa niitä. Olen nyt ehtinyt käyttää meikkejä siinä määrin, että pystyn sanomaan suosikeikseni nousseen luomivärit! Meikkivoide oli alkuun huippu, mutta olen kohdannut sittemmin sen suhteen levittyvyyshaasteita. Se on alkanut vaatimaan meikkimunan levittyäkseen sujuvasti eikä jumahtaen paikoilleen. Ja vaikka tykkäänkin nykyään meikkimunista, en valitettavasti joka päivä niiden kanssa jaksa pallotella. Huulipunakin oli pettymys, se loihti aika rohtuneen näköiset huulet. Ja kun tiedän muilta merkeiltä löytyvän huipusti levittyviä punia, en ole viitsinyt ostaa toista sävyä kokeiluun, toimisiko se vähän paremmin. Mutta huulikiilto onkin sitten vallan toinen juttu, ja luomivärit..ne kompensoivat muuten vähän "no olen nähnyt parempiakin meikkejä" -fiiliksiäni, sillä minusta Estelle & Thildin luomivärit ( 25 € / 3 g ) ovat melkeinpä parhaimpia luomivärejä, mitä olen koskaan kokeillut!

Merkin luomivärit ovat täydellisiä. Rakastan simppeleitä pakkauksia, ja meikkiminimalismipuoleni on suorastaan pökertyä sävyvalikoiman äärellä. Se on minimalistisen moderni, ei todellakaan mikään trooppinen väri-iloittelu sambakarnevaalien hengessä vaan enemmänkin karun pohjoismaalainen, sopien pohjoismaalaiseen nordic chic -henkeen tavalla, joka tuntuu syvällä sielussa pakahduttavan kauniilta. Vihdoinkin joku on keksinyt tehdä luomivärit kuin minulle!

Estelle & Thild on luonnollisesti luonnonkosmetiikkaa, joten luomivärien raaka-aineetkin saavat hykertelemään onnesta. Luonnollisten pigmenttien ohella luomivärit sisältävät sheavoita sekä avokadoöljyä, joten ne ovat samalla ihoa hoitavia. Incit ovat muutenkin miellyttävän lyhyitä. Luomivärien parasta antia onkin pökerryttävän ihanan sävyvalikoiman ohella niiden laadukkuus. Luomivärit levittyvät pehmeästi, ja ne on helppo häivyttää. Näiden suhteen ei ole pelkoa kovasta tai jauhomaisesta koostumuksesta ja sävyt ovat pigmenttirikkaita. Luomivärit pysyvät hyvin paikoillaan, mutta se ei ole ollut minulle oikeastaan koskaan ongelma. Pääsen helpolla, sillä käytän silmämeikinpohjustamiseen vain voidemaista peiteainetta!

  estelle5estelle6 estell2

Soft Plum on upea, mattainen ja viileä luumun sävy. Koen siinä myös ripausta munakoisoa. Tällä saa dramaattisemman ja syvemmän ilmeen, päädyn tähän sävyyn silloin jos lähden illalliselle tai muuten vaan ulos. Tämä on minulle juhlameikkisävy, rakastan tuota mattaista taittoa minkä ansiosta luomiväri on todella moderni ja luonnollinen!
  P1011934P1011939Estelle3 kesämeikki4

Quartz on taas täydellinen arkimeikkisävy! Se on tuollainen mutaiseen vivahtava vanha roosa, mutta reilusti nudella otteella. Tämä löytyy niinä arkipäivinä, kun käytän luomiväriä. Eräs suosikkimeikkini onkin levittää Quartz liikkuvalle luomelle ja Soft Plum luomivakoon.

Mikä on sinun luomivärisuosikkimerkkisi? Oletko kokeillut Estelle & Thildin luomivärejä?

4 Kommentit

  1. En ole kokeillut tämän merkin luomivärejä. Omat suosikkisävyt löytyvät tällä hetkellä Rimmelin luomiväripaletista.
    Ihanaa alkavaa viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rimmelillä on ollut ihania luomivärejä, mulla oli vuosikaudet juurikin yksi suosikkiluomiväri ko. merkiltä <3 Ihanaa viikonvaihdetta!

      Poista
  2. Mä rakastan Jane Ireadalen ja bareMineralsin luomivärejä, olen vähän huomannut, etten enää paljoa muita enää nykyään käytä. Ollut aika yllätys itsellekin, että olen melkoisen jämähtynyt noihin kahteen. Mulla on sitten kyllä esim. Armanilta yksittäisiä luomivärejä joita käytän sitten lisäksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silloin kun löytää huiput luomivärit, ei muita halua käyttääkään :) Noillakin merkeillä on hyviä luomivärejä! Ja Armanin Eye Tintit on huippuja :D

      Poista

Lähetä kommentti

Follow