In this Light

Kauneusblogi

Luku 58.

Minä olen aina silloin tällöin sitä mieltä, että olen syntynyt aivan väärälle vuosikymmenelle. Minun olisi pitänyt elää nuoruuteni vuoden 1968 Pariisissa tai Yhdysvalloissa, jolloin kansalaisaktivismi ja radikaalius olivat jotain, mistä voimme tänä päivänä enää vain haaveilla. Valitettavasti. Lisää bensaa liekkeihin heittää Crystal Stiltsin Departute biisi ja video. En voi kuin rakastaa kyseistä biisiä, yhtyeellä on myös muitakin varsin rakastettavia biisejä! Minun ei varmaan auta muu kuin alkaa uskoa edellisiin elämiin. Ei varmaan erikseen tarvitse kirjoittaa, mikä olisin edellisessä elämässäni ollut!

2 Kommentit

  1. Aika kiva biisi, jotenkin mukavasti kumisee.

    Ennen oli kaikki asiat paremmin :D Ehkei niinkään, mutta onhan tollanen poliittisesti valveutuneempi massatietoisuus mielenkiintoisempaa, kuin se että jengi äänestää joko Kokoomusta tai persuja, istuu himassa ja valittaa kahvipöydissä että on se niin väärin kun tänne tuodaan niitä ulkomaalaisiakin ja suomalaiset senku köyhtyy.

    VastaaPoista
  2. Heidi, biisi kyllä soundaa suoraan sanottuna törkeän hienolle!

    Mä ainakin myönnän romantisoivani mennyttä aikaa ja rajusti, luulen että olisin vuonna 68 ollut kuitenkin ihan peruskaduntallaaja, mutta ainahan sitä voi unelmoida :D Ja mua ainakin just kiinnostaa se, kuinka vallankumouksellista aika on silloin ollut, ihmiset ovat oikeasti lähteneet barrikaadeille! Nyt se on sellaista kahvipöytäkeskustelua ( johon allekirjoittanutkin sortuu erinäisissä sosiaalisissa medioissa, hmm).

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Follow