In this Light

Kauneusblogi

Luku 90.

4.6.3copy

4.6.4copy

4.6.8copy

kuvista kiitos elämänkumppanille!


Olimme tänään tosiaankin Prefectan kanssa Valtterin kirpputorilla myymässä. Huolimatta päivästä, jolloin osa ihmisistä on juhlistamassa koulunsa päättäneiden taivalta, myynti oli yllättävän hyvä ja lähdinkin myymään sillä periaatteella ettei mitään tuoda takaisin kotiin. Ihan kaikkea en toki saanut myytyä ja taisi myös käydä niin, että tein löytöjä myyjäkumppanini pöydän puoliskolta. Sanoinkin, että seuraavalla kerralla minun pitää jakaa pöytä pojan kanssa, jolloin löytöjen tekeminen olisi huomattavasti hankalampaa.

Ilmeisesti Prefecta oli lukenut ajatukseni, kun osasi esitellä nämä korkeavyötäröiset farkkushortsit. Olin salaa haaveillut korkeavyötäröisistä farkkushortseista 70-luvun sporttisuuden sekä elämäntaparullailijoiden henkeen ja mikäpä on mainiompaa kuin löytää sellaiset murto-osaan uusien shortsien hinnasta!

Shortsit on pätkäisty aikoinaan minullekin tutuiksi tulleista Leviksen 555 mallin farkuista, alle puin leggingseistä pätkäistyt minishortsit, sillä ihan näin mikromallisissa shortseissa en ainakaan toistaiseksi suostu kuin nopeasti pyöräilemään ihmisten ohi. Toisaalta olen sitä mieltä, ettei kannata antaa selluliitin ja ylimääräisen rasvakerroksen vaikuttaa siihen mitä pukee ylleen, harva meistä kun on mallin mitoissa!

Nämä shortsit ovat todella monikäyttöiset, uskon niiden olevan täydelliset mustien sukkahousujen kanssa niinä päivinä, kun kesä näyttää toisen ja huomattavasti ankeamman puolensa ja aivan varmasti menevät myös löysiin yläosiin yhdistettynä. Shortsit-mikä moniulotteinen vaatekappale!

6 Kommentit

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Taas eräs sattuma: Ostin juuri kolme päivää sitten kirpparilta korkeavyöräröiset Levikset. Shortseiksi ne pätkäisin... Saattavat kyllä olla miesten farkut, sillä tuumakoko ei käynyt ihan yksiin mun kanssa (tai sitten se on vain selvä merkki vintagesta, jolloin koot nykyistä pienempiä) :D. Anyway, mitäs siitä kun mulla on uudet hienot farkkkushortsit!

    VastaaPoista
  3. J, eikä :D Mutta sattumat on hauskoja ja jee sun uusille shortseille :) Veikkaan, että säkin tuut käyttään niitä paljon :)

    VastaaPoista
  4. Selvis nyt sit sekin, miksi oon säilönyt noita shortseja reilun 10 vuotta kellarissa :D
    Mä olen AINA yhtä iloinen kun joku vaate saa hyvän kodin!
    U made my day!

    VastaaPoista
  5. Nännit näkyy läpi :DD

    VastaaPoista
  6. Eveliina, kiitos nää on ihanat!:)

    Anonyymi, vai niinkö tarkkaan sitä kuvia katsotaan ;D?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Follow