In this Light

Kauneusblogi

Luku 395.

WP_20140503_006 addu5 WP_20140503_009

Olen tänä keväänä ( ja tunnin päästä saammekin ottaa avosylin vastaan virallisen kesän, ai et kuin on ihanaa, kesäkelit ja tälleen!) todellakin innostunut sporttisemmasta lookista. Tekonahkahame on oikeastaan vasta nyt päässyt tehokäyttöön, nuo Addut ovat vain niin mahtava pari niille että ihan sydäntä särkee! Jos rehellisiä ollaan, niin olen melkein koko kevään jumittanut tässä hameessa tai niissä tiukoissa, tekonahkapaikatuissa trikoissa. Ja tennareissa. Ja jossain satunnaisessa, trikoisessa yläosassa.

Podin pitkään takkikriisiä, sillä mielestäni kevättakkivalikoimani on vaan niin suppea. Sitten keksin, että minulla on trenssi ja viileimmille päiville se sai takkikaverin ohuesta villakangasjakusta, kaks takkia ovat idea, jota voin kaikella lämmöllä suositella. Itse koen perustrenssini näyttävän astetta mielenkiintoisemmalta, kun liepeiden alta vilahtaa lyhyempi helma. Ja sisäinen vilukissani kehrää tyytyväisenä, kun ei tule niin vilu! Tämä ei todellakaan ole uusi idea eikä edes oma, mutta olen esim. armeijan parkatakin fiksannut talvikelpoisemmaksi laittamalla sen alle paksun metsurintakin, joka oli alunperin ostettu miestäni tai isääni ajatellen, mutta sai sijansa meikäflikan vaatekaapista. Köh. Tosin olen yrittänyt etsiä samanlaista takkia isälleni, koska hänkin on välillä samanlainen vilukissa kuin tyttärensä. Ja olisihan samanalaiset, isä-tytär takit nyt vaan aika päheät. Miehen kanssa meillä sitten taas on tiimilasit. Kaks nörttiä ja silleen.


0 Kommentit

Follow