In this Light

Kauneusblogi

Luku 42.

25.1


25.3


Olen vakavasti alkanut olla sitä mieltä, että minun pitäisi muuttaa blogini nimeksi yhdet maiharit, moposaappaat sekä kiilakorot. Juuri muita kenkiä kun ei täällä näy. Toisaalta, miksipä pitäisikään sillä kyseinen kolmikko on nyt se, millä olen talven tuiskeessa ja pakkasessa pärjännyt varsin mallikelpoisesti. Maiharit ovat loistavat loskasäällä, kehuihan anoppikokelaani alkusyksystä hienoja jokasäänsaappaitani. Ilmeisesti Martenseilla on salattu kaksoiselämä, jokasäänsaappaina. Moposaappaat kiskotaan jalkaan kun mittarissa on pakkaslukemia sillä maiharit ovat aivan liian liukkaat pakkasille ja kiilat silloin, kun lähdetään tanssimaan. Harmi vaan, että kiilat ovat päässeet ulos aivan liian harvoin, siihen asiaan haluaisin oikeasti muutoksen.

Olen oikeasti lähes koko talven pukeutunut sään mukaan, mutta tänään tapahtui virhearvio. Loskasää vaihtui iltaa kohden pakkaseksi, ohut kesäneule tuntui hepeneeltä. Onneksi tiet eivät jäätyneet ja pysyin pystyssä maihareillani. Olin myös ollut viisas ja iskenyt aamulla pipon päähän koska se vaan sopi niin hyvin asun kanssa, ilman sitä olisi illalla tullut ikävä, juuri sitä.

Vaikka asu tuntuikin iltaa kohden hepeneeltä, tykkäsin siitä ja paljon. Asussa on kuitenkin kaikki ne elementit, joita kohtaan tunnen lämpimiä tunteita juuri tällä hetkellä, midimitta, muhkea huivi sekä tietynlainen boheemius. Sain lisäksi vihdoin ja viimein yhdistettyä kesällä ostamani neuleen toisen vaatteen kanssa, eihän siihen mennytkään kuin puolisen vuotta. Toisaalta, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

0 Kommentit

Follow