In this Light

Kauneusblogi

Luku 791 - Arvostelussa Missha M Perfect Cover BB-voide

Missha1.3


Käykö teille koskaan niin, että aluksi et tykkää ostamastasi tuotteesta, tai se ei peräti toimi juuri sinulla optimaalisesti MUTTA kun vaan sinnikkäästi jaksat sitä käyttää, antaen uuden mahdollisuuden ja yllättäen huomaatkin rakastuneesi tuotteeseen? Näin kävi minulle ja Misshan kulttimainetta nauttivalle BB-voiteelle, M Perfect Cover BB Cream SPF42/PA+++
 ( 17,80 € / 50 ml, hinta on otettu elevenin sivuilta ).

 M Perfect Cover BB-voide on aikamoinen tapaus. Se lupaa olla ideaali peittämään ihon epäpuhtauksia, tarjoten kuitenkin kevyen ja ilmavan asettumisen kasvoille. Se lupaa myös suojata ihoa auringolta ja taistella ihon ikääntymistä vastaan. Se lupaa myös kirkastaa ihoa. BB-voiteessa on mukana mm. hyaluronihappoa kosteuttamaan ihoa, rosmariiniuute on taas oiva epäpuhtaalle iholle, mutta löytyy koostumuksesta keramideja ( keramidit ovat ainesosa, jota löytyy ihosta jo itsessäänkin ja se säätelee ihon kosteustasapainoa sekä suojelee kehoa ) sekä rauhoittavaa kamomillaa. Mutta on myös mukana Gatuline RC -ainesosa, josta kuulin ensimmäisen kerran tämän BB-voiteen yhteydessä. Ilmeisesti kyseisellä ainesosalla on kosteuttavia ominaisuuksia. BB-voiteessa on suojakerroin 42, ja se lupaa tarjota suojan UVA- ja UVB-säteitä vastaan. Aasialaiset ovatkin tarkkoja aurinkosuojistaan!

  Missha1.8

M Perfect Cover Bb-voiteesta on saatavilla kuutta eri sävyä. Se on BB-voiteiden maailmassa hyvin laaja skaala! Itseltäni löytyy BB-voiteesta sävyt 21 Light Beige sekä 23 Natural Beige. 21 on minulle hyvä talvella kun taas 23 sointuu paremmin kesään ja alkusyksyyn

.   Missha2
Kasvot ilman BB-voidetta
  Missha4
Kasvoilla BB-voide, ei puuteroitu
  MisshaBB4-2 MisshaBB9

Kasvoilla BB-voide + puuteri

Mutta miksi en ensiksi BB-voiteesta tykännyt? Ja miten lopulta siihen rakastuin? Kun otin BB-voiteen käyttöön, minua ensi alkuun tökki sen sävy, joka oli liian harmahtava. Lisäksi BB-voide tuntui aavistuksen hapettuvan kasvoillani. Jotenkin myös tuntui, että ikäänkuin se olisi saanut ihoni kukkimaan.

Jatkoin kuitenkin tuotteen käyttämistä, koska muuten sen ominaisuudet olivat vallan mainiot. Se levittyi hyvin ja jätti ihon kauniiksi, peittäen pienet näpyt ja niiden jälkeen jättämät pigmenttipilkut. Tämä on yksi peittävimmistä, mutta silti ohuimmista meikkipohjista mitä olen käyttänyt!

Lopullisesti ihastuin tuotteeseen kun löysin sen alle toimivat pohjustajat. BB-voide tulee hyvin toimeen Clarinsin Beauty Flash Balm pikakaunistajan kanssa! Oikeanlainen pohjustaja estää meikkipohjan hapettumisen. Ja nyt, kun otin COSRXin kosteuslaput käyttöön, on BB-voide pysynyt iholla puuteroituna lähes muuttumattomana aamusta iltaan. Oikeasti, olen monena iltana katsellut ihoani peilistä hiljaa hihkuen, miten se voikaan olla niin upea varsinkin kun vielä pari kolme vuotta sitten meikki kuin meikki tuntui muuttuvan yhdeksi liejukasaksi iltaa kohden mentäessä. Ja nyt en ole edes joutunut korjaamaan meikkiä päivän mittaan! Ehkä tämäkin aihe vaatisi oman postauksensa?

Lopputulos on puuteroitunakin kaunis, ohut, luonnollinen ja hehkuva. Rakastan tätä tuotetta erityisesti niinä aamuina kun on kiire, sillä tämä tarjoaa myös suojakertoimen. Kiireaamuina olen saattanut levittää BB-voiteen suoraan kasvoille, ja se on toiminut silloinkin hyvin. Silloin olen säästänyt ajassa erillisen kosteusvoiteen sekä aurinkovoiteen levittämisen suhteen. Tosin, tämän BB-voiteen kanssa en ole käyttänytkään toista suojakertoimellista tuotetta noin lähtökohtaisesti muutenkaan. Suosittelen Misshan BB-voidetta heille, jotka haluavat luonnollisen ja kevyen ( sekä peittävän ) meikkipohjan, hyvällä suojakertoimella. Ja pakko on erikseen mainita, tuotteen hinta-laatusuhde on mieletön, omasta mielestäni tämä voisi hyvinkin olla hinnaltaan selektiivistä luokkaa.

12 Kommentit

  1. Pakko myöntää, että yleensä kyllä luovutan aika nopeasti tuotteiden suhteen, jos ne eivät vaikuta toimivan ihollani :P Etenkin meikkivoiteet ja peiteaineet ovat sellaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen aika sinnikäs, tosin yksi peiteaine oli aikoinaan niin mahdoton, että sen kohdalla luovutin nopeasti :D

      Poista
  2. Mulla on näistä Misshan BB:istä näytteitä iso läjä. Yhtä joskus testasinkin, mutta se oli kyllä aivan liian vaalea mun iholle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että näytteistä löytyisi sopiva sävy :)

      Poista
  3. Todella kaunis ja tasainen meikkipohja tuli tällä BB-voiteella. Kannatti siis jatkaa sen käyttöä, eikä luovuttaa heti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä tuli yksi suosikkimeikkipohjistani ^_^ Mä olen meikkipohjien kanssa aika sinnikäs kun tiedän, että joskus ne vaativat tietyn tyylisen pohjustajan ja sitä voi joutua hakemaan :)

      Poista
  4. Näyttää tosi hyvältä. Näkisin mielelläni kuvia miltä näyttää päivän päätteeksi. :) Ja joo itselläkin muutamia tuotteita löytyy, mistä olen ollut ensiksi epäileväinen ja sitten niistä on tullut luottotuote, yksi on mm. EA:n Eight Hour Cream jota olen käyttänyt 20 vuotta, alussa en ollut sen tuoksusta yhtään varma. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on mun suosikkini ja tähän tartun, kun haluan takuuvarmasti toimivan meikkipohjan :) Ja hei, hyvä idea tuo päivän päätteeksi -kuvat! Miksi tämä ei ole tullut itselleni mieleen :D

      Joskus tuotteisiin vaan rakastuu, kun vaan jatkaa käyttämistä. Kannattaa siis olla sinnikäs :)

      Poista
  5. Hyvältä näyttää, kuullakkaat kasvot ja nuo ripset, vau <3
    Misshan BB-voide on laadukas tuote, mutta peittoa ei mun makuun ole ihan riittävästi;) Korkeasta suojakertoimesta iso plussa, sekä pumppupullosta:)

    Joskus ihastuminen tuotteeseen tulee heti, joskus suurella viiveellä, miten milloinkin. Yleensä en tyrmää heti, jollei tuote aiheuta "tuskan parahduksia". Retinolinkin kanssa yritin kovasti päästä juttuun, mutta retinol tyrmäsi mut 6-0.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari <3 Ja näinhän se menee, erilaiset mieltymykset määrittävät tykkääkö tuotteesta vai ei. Mutta onneksi markkinoilla on valinnan varaa! :) Just tänään pitkästä aikaa misshailin ja voi vitsit, mä niin vaan tykkään tästä :D

      Mä olen yleensä aika sinnikäs kokeilemaan, nyt en ihan heti muista minkä tuotteen kanssa olisin jättänyt leikin ihan heti. Okei, shampoissa ja hiustuotteissa voi helpommin niitäkin löytyä :D

      Poista
  6. Tämä oli eka kokeilemani BB-voide kymmenisen vuotta sitten, kun ekan kerran innostuin koreakosmetiikasta :D. Mulla taitaakin olla pari näytepussia, joiden avulla voisin verestää muistoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Verestä ihmeessä muistoja! :) Mä tulen vähän jälkijunassa k-beautyn suhteen, mutta onneksi koskaan ei ole liian myöhäistä :D

      Poista

Lähetä kommentti

Follow