In this Light

Kauneusblogi

Luku 100.

Seuraa tiedote, jos kuuntelet omasta mielestäsi hyvää indie/elektromusiikkia, suosittelen jättämään postauksen kokonaan väliin. Luvassa on nimittäin musiikkihaasteen 14. kohta ja kappale, josta kukaan ei uskoisi minun pitävän. Tämä kappale jopa yllätti minutkin. Mutta yllätykset ovat kivoja ja näemmä avartavia.

Mutta en vaan voi olla pitämättä Jennifer Lopezin On The Floor-biisistä. Rakastan kertosäkeen ysärisoundin sekä lambadan flirttailua, se on syy miksi olen huumaantunut kappaleeseen. Tanssittavaa? Todellakin! Tanssisin, ehdottomasti!



4 Kommentit

  1. Mua aluksi inhotti se lambada-renkutus. (Tuli mieleen jotkut karseet kanariapaidat ja vyölaukut.) Mutta nyt kun sitä on lähes päivittäin kuunnellut, niin joo, miksei. Kyllä mäkin tanssilattialle lähtisin. :) (Mutta se video on kyl aika jäätävä.)

    VastaaPoista
  2. Hahahaa :D Kyllä minäkin tanssisin! Mutta kotona en kuuntelis. Tässä tanssivalmennushommassa on se hyvä (vai huono?) puoli, että on pakko sietää kaikenmaailman tanssipoppihumppaa. Samalla mieli avartuu.

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään hirmuisesti JLosta tyyppinä (puhumattakaan naisen kauneudesta), oon tykänny jo debyyttilevystä saakka, mut harmi kyllä suurin osa musatuotannosta ei iske oikein mitenkään. On the Floorissa on omat hyvät puolensa enkä siis revi hiuksiani päästäni sen kuullessani, muttei se sinällään mun suosikkejakaan oo. Lambada oli kova hitti silloin lapsuusaikoina ja mun puolesta se ois saanu sinne jäädäkin, siis historiaan.:p

    VastaaPoista
  4. Varpunen, mä oon kyllä tykännyt tästä ihan alusta asti :D Lambadasta tulee kyllä niin lapsuus mieleen :) Mä kun jo lähtökohtaisesti tykkään kuumista lattarirytmeistä :D Ja ehdottomasti tanssilattiankulutuskamaa, mutta video on, no joo, aikas..:D

    Bubble, hahaa mä oon kyllä kotonakin kuunnellut :D Mutta muhun iskeekin kaikenmaailman lattari- ja kelaa, PAN-HUILUtiluttelu :DD Voin kyllä kuvitella, että sun harrastuksessa pääsee avartamaan musiikkimakua oikein olan takaa :)

    Bemary, mäkin fiilistelen JLota, vaikuttaa jotenkin symppikseltä! Mutta tää taitaa olla eka hänen biisi, josta tykkään :D Mä taas oon innoissani lambadan uudelleen tulemisesta, tulee niin lapsuus mieleen :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Follow