In this Light

Kauneusblogi

Luku 220.

kukkatoppi5copy kukkatoppi1copy
kukkatoppi3copy

Sorruin sitten vaatteeseen, millaiseen en olisi voinut kuvitella pukeutuvani-pastelliseen kukkatoppiin! Satuin piipahtamaan Monkissa, tarkoitus oli katsoa, josko löytäisin uuden lompakon vanhan, hasardin yksilön tilalle jonka korttitaskut ovat venähtäneet ja jonain päivänä huomaan tipauttaneeni pankkikortin matkan varrelle. Lompakkoa ei löytynyt, ne vaikuttivat liian muovisilta mutta puuvillaista kukkatoppia en kyennyt vastustamaan vaikka kuinka yritin takoa järkeä päähäni.

Ihastuin aluksi kuosin sijaan topin leikkaukseen ja tiedustelinkin olisiko toppeja muissa väreissä ja kuoseissa. Se toinen vaihtoehto oli kukkakuosia huonompi ja sovittaessani totesin, ettei tämä hempeä värimaailma paha ole-jos nyt oikein rehellisiä ollaan, niin topin värit sopivat omiin väreihini täydellisesti mutta samaan hengenvetoon todettakoon, ettei tarkoitus ole täyttää vaatekaappia pastellisilla unelmilla!

Olen suorastaan liekeissä topin pin up-henkisyyden sekä 90-luvun grungen sekoituksesta, toppi on leikattu hyvin korsettihenkisesti joten alle ei tarvitse rintaliivejä. Nyt on kesäksi kunnon kesätoppi, koskahan minulla olisi moinen viimeksi ollut, ehkä silloin kun farkut, adidaksen superstarat sekä toppi oli se kuumin vaateyhdistelmä eli kauan, kauan sitten!

6 Kommentit

  1. Topin värit kyllä sopivat sulle ihan täydellisesti! Hempeät värit sopivat kauniisti vaaleahiuksisille ja tuovat sävyihin harmoniaa. Tummahiuksisella ne näyttävät usein vain ällömakeille. Tai siis ainakin minulla,,, :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jos minulla olisi tummat hiukset, en kyllä varmaan silloin laittaisi tämän väristä vaatetta ylleni, vaan pukeutuisin siihen mustaan :D Eli, vaaleaveriköksi palattuani olen alkanut käyttää hempeitä värejä, kun ne sopivat väreihini ja ovat siten ns. luonnollisen näköisiä ylläni :) Jännä juttu kyllä, miten hiusten väri vaikuttaa siihen, mitkä värit sopii ja mitkä ei!

      Poista
  2. Itsekin olen vallan viehättynyt pikkukukkaisiin toppeihin/mekkoihin - tykkään siis tuostakin kovasti!

    P.S Onko niin raivostuttavaa kun lompakon korttitaskut venähtävät. Mulla on suhteellisen laadukas nahkainen lompakko, jossa ei ole mitään muuta vikaa kuin mainittu. Tai ehkä niitä kortteja vain on sitten liikaa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä varmaan voin kiittää sua ja eräitä muitakin ihania tyttöjä siitä, että olen innostunut pikkukukista :D

      Ja voi ei, no tiedänpähän sen, ettei välttämättä kande sitten panostaa nahkalompsaan..mulla on ollut ihan tekonahkainen, joka on muuten ollut tosi laadukas mutta tuo venähtäminen..tosin, mä kyllä luulen että omani on venähtänyt juurikin korttien runsauden ansiosta, täytyisi joko heittää ne turhat veke tai vaihtoehtoisesti roudata niitä ns. turhia mukana jossain pienessä kukkaropussukassa :D

      Poista
  3. Sellanen vaate, jota en edes katsoisi kaupassa, mutta näyttää sulla ihan älyttömän kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, no mä itsekin aluksi katsoin tätä vaatetta siellä kaupassa "kiva leikkaus mutta tuo kuosi, ei ikinä mulle"-tyylisesti :D Mutta tykkään kyllä kovasti, onneksi rikoin omia ennakkoluulojani ja otin tämän sovitukseen mukaan :)

      Poista

Lähetä kommentti

Follow