In this Light

Kauneusblogi

Luku 845 - Ihoa hellivä puhdistusaine Beauty Gardenilta!

ranskalainen luonnonkosmetiikka

Tuote on pr-näyte, saatu maahantuojalta

Minä rakastan ihonpuhdistustuotteita! Päätinkin esitellä tähän hyiseen sesonkiin ihastuttavasti soveltuvan puhdistusöljyn ranskalaiselta luonnonkosmetiikkamerkki Beauty Gardenilta. Toivon mukaan te jaksatte lukea näitä sesonkipostauksia, joita tässä onkin nyt osittain suunnittelematta putkahtanut vähän enemmänkin! Beauty Garden on perinteisen ranskalaisen hoitolamerkin Sothyksen sisarmerkki, jonka idea kiteytyy oikeastaan kahteen seikkaan, luomuun ja satokausiajatteluun. Tuotteita valmistetaan sitä mukaan, miten raaka-aineita on omasta puutarhasta saatavilla! Säilöntäaineina käytetään retiisiä sekä luonnollista E-vitamiinia.

Kamomillapuhdistus ( 29.90 € / 100 ml ) pohjautuu ihoa rauhoittavaan kamomillaan. Se lupaa puhdistaa ihon meikistä sekä epäpuhtauksista, eikä sitä tarvitse huuhdella pois. Inci on ihastuttavan lyhyt, ja kamomillan ohella tuotteesta löytyy likaa erinomaisesti pois liuottavaa öljyä. Olen kokenut öljypohjaiset puhdistustuotteet henkilökohtaisesti tehokkaimmaksi tavaksi puhdistaa iho meikistä, sillä öljy todellakin liuottaa likaa sekä epäpuhtauksia.

Inci: Aqua (Water), Helianthus annuus (Sunflower) seed oil*, Sodium chloride, Anthemis nobilis flower powder*,Leuconostoc/radish root ferment filtrate, Caprylyl/capryl glucoside, Parfum (Fragrance) Tocopherol, Linalool, Limonene

Kamomillapuhdistusta suihkutetaan pullosta vanulapulle ja tämän jälkeen kasvoja pyyhitään lapulla, kunnes likaa ei enää irtoa. Vaihtoehtoisesti puhdistusainetta voi suihkuttaa suoraan iholle, käydä iho läpi sormilla ja sen jälkeen hieroa musliiniliinalla tai pehmeällä pyyhkeellä. Oma ihoni on alkanut sietämään vanulappuilua vähän paremmin, mutta musliiniliinan säännöllinen käyttö ei vaan onnistu. Kamomillapuhdistus poistaa mielestäni meikkivoiteen hyvin. En pärjää yhdellä vanulapulla, vaan tarvitsen pari lappua jotta saan ihon täysin puhtaaksi. Joskus saatan vielä käydä ihon läpi misellivedellä. Ripsiväri on puhdistusaineelle haaste, varsinkin kun en halua hangata silmien ihoa. Siksi olenkin käyttänyt puhdistusainetta pääsääntöisesti ripsivärittöminä päivinä. Jos käytät oikein vahvaa meikkiä, silloin suosittelen vielä puhdistamaan ihon tämän jälkeen toisen vaiheen puhdistustuotteella. Itse suosin sen verran kevyttä meikkipohjaa ja käytän paljon mineraalimeikkipohjaa, joten tuote on riittänyt minulla sekä meikin että ihon puhdistamiseen.

Koska puhdistusaine sisältää ihoa helliviä ja rauhoittavia raaka-aineita, eikä sitä ( välttämättä ) tarvitse huuhdella vedellä pois, on tuote mitä ihastuttavin juuri nyt, pakkasen paukkuessa! Pakkasillahan kannattaa ehdottomasti huolehtia siitä, ettei pese ihon suojavaippaa pois. Tämä tuote ei sitä tee. Iho jää puhdistusaineen jäljiltä ihastuttavan pehmeäksi! Beauty Gardenia myy esim. Ruohonjuuri sekä kauneushoitolat, täältä voit tarkistaa jälleenmyyjät.

+  Luomutuote
+  Hellävarainen
+  Kaunis pakkaus

- Ei välttämättä poista ripsiväriä
- Vanulappuja kuluu aika paljon

10 Kommentit

  1. Kuulostaa kivalta, mä voisin käyttää aamupesuun kun kasvoilla ei muuta puhdistettavaa kuin voiteen. Muuten tohon vanulappuongelmaan suosittelen niitä Shiseidon vanulappuja, ne ovat niin paljon pehmoisempia kuin muut, että niitä oma iho kestää päivittäin eikä ärsyynny toisin kuin muista ärsyyntyy. Kun käytät niin tajuat heti eron niiden ihotuntumassa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen jotenkin tosi jumiutunut aamuisin miselliveteen mutta tosiaankin, kuivaihoisille tämä olisi ihana aamuputsari 😊

      Mun täytyy selvästi metsästää noita Shiseidon vanulappuja käsiini 😀 Olikos niin, että Ebay on paras paikka lähteä niitä metsästämään?

      Poista
  2. Pullo on kyllä niin kaunis! Mullakin odottaa tämä testaustaan, mutta oon niin tottunut aina iltaisin pesemään kasvot vedellä, että saattaa olla, että tää menee mullakin aamupuhdistajaksi. Tai sitten vaan itsepäisesti pesen kasvot vedellä vielä sen jälkeen, kun oon muutamalla lapulla ensin tätä iholle levittänyt :D Käytän kuitenkin lopuksi aina kasvovettä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pullo on kaunis! Ja siis en usko, että tulee ongelmaa jos tän jälkeen käyttää vielä miselli- tai kasvovettä 😊 Mun täytyy vielä kokeilla tätä aamuputsarinakin, mä olen tosiaankin aamuisin sen verran jumiutunut misellivesiin, etten oikein muihin putsareihin osaa tarttua 😀

      Poista
  3. Mulla on kamomillapuhdistusöljy (eikös se olekin öljy...?) vielä korkkaamatta. Ajattelinkin, että se olisi lempeämpään puhdistukseen sopiva. Kunhan saa yhden toisen puhdistusöljyn alta pois, alan fiilistellä kamomillan kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä nimesin tän sen mukaan, mitä merkin suomenkielisillä sivuilla oli ja tottakai koitin käyttää niin, kuin maahantuoja on ohjeistanut 😀 Mutta öljypohjaahan tässä on, ja pitää muistaa ravistaa niin öljy sekä vesi sekoittuvat toisiinsa. Koostumus on aika nestemäinen, joten en osaa ajatella tätä ns. puhdistusöljynä. Lempeään puhdistukseen tämä on ihana ja esim.sulla tää voisi olla aamuihin ihana vaihtoehto 😊

      Poista
  4. Mulla tämä heiluu kylppärin hyllyllä, mutten ole ihan saanut vielä otetta. Aamupuhdistuksessa tämä voisi toimia, jos en tykkäisi niin paljon aamuisesta vesipesusta. Jatkan testailuja, koska kaunis pullo ja ihana tuoksu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyy selvästi kokeilla tätä myös aamuisin 😀 Mulle taas aamulla vesipesu on kidutusta, koska inhoan kaikkea kylmää ja märkää aamuisin 🤣

      Poista
  5. Mä rakastan myös putsareita. Tätä ehkä suihkisin suoraan iholle, koska en malttais vanulappuja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Putsareissa on vaan sitä jotain 😊 Mä taas koen, että vanulapun kanssa saan parhaiten puhdasta jälkeä 😊

      Poista

Lähetä kommentti

Follow