In this Light

Kauneusblogi

Luku 898 - Lumenen puuterimainen kulmapaletti ja ensivaikutelmat Juice Beautyn meikkivoiteesta

Lumenkulma1

Sain kuluneella viikolla Instassa ihasteluja kulmakarvoistani, ja päätinkin tuon kommentin siivittämänä vihdoin ja viimein pyhittää oman postauksen omalle kulmameikkisuosikkituotteelleni! Nimittäin, Lumenen Nordic Chic Puuterimainen kulmaväri on suorastaan loistava! Pennin venyttäjille tuote on mitä mainioin, sillä se kestää ja kestää. Ostin omani vuosi sitten Hulluilta päiviltä, eikä pannun pohjat vieläkään näy. Ja käytän tuotetta hyvin usein, tämä on lähes tyystin syrjäyttänyt kulmakynät.

Paletissa on kaksi sävyä, molemmat aika neutraaleja ruskeita. Vaalea sävy toimii monella vaaleaveriköllä, tai arkisemmassa meikissä. Tummempi sävy on omiaan tummemmille, mutta sopii myös meidän blondien dramaattisempiin meikkeihin! Tykkään käyttää molempia sävyjä, mutta kallistun enemmän paletin vaaleamman sävyn puoleen. Toki jos käyttää vain toista sävyä, on toinen turha mutta minulla on molemmat sävyt käytössä.

Puuterimaiset kulmavärit vaativat, ainakin itselläni, tahmeamman tarttumapinnan. Tietysti riippuen millaista lopputulosta on hakemassa, mutta jos levitän väriä ns. suoraan puhtaille kulmakarvoille, väri tarttuu vain karvoihin. Omat kulmakarvani ovat vähän enemmän yks risti kaks -henkeä kuin sellaiset täydelliset, luonnolliset ja jo sellaisenaan mintissä olevat kulmakarvat. Tarvitsenkin kulmaväriltä vähän apuja, jotta saan fuskattua kulmakarvat enemmän sopusointuvammiksi, eli joudun myös ottamaan ihoa kulmakarvojen vierestä osaksi kulmameikkiä. Eli paras lopputulos tulee, jos kulmakarvoihinkin levittää ennen niiden meikkaamista voidemaista meikkipohjaa, tällöin kulmaväri tarraa sekä kulmiin, että kulmien vieressä olevaan ihoon paremmin kiinni!

Paletin mukana tulee sivellin mutta varmaan uskotte, jos sanon sen olevan käytössä äärimmäisissä hätätilanteissa? Levitän kulmavärin viistopäisellä siveltimellä, minun täytyisi käydä ostamassa ihan virallinen kulmasivellin, tähän asti käytössä on ollut Sephoran omaa mallistoa oleva rajaussivellin. Yritän pakata reissuillekin mukaan siveltimen, jotta voin välttyä käyttämästä paletin omaa sivellintä!

bobbii15 hellem11      luonnonkosme10luonnonkosme3

Kahdessa ylimmässä kuvassa olen meikannut kulmat paletin tummimmalla sävyllä ja alimpiin kuviin taas vaalealla. Alimmissa kuvissa minulla on meikkipohjana Juice Beautyn
Phyto-Pigments Flawless Serum Foundation, jota olen himoinnut jo tovin ja kävinkin pyytämässä siitä testerin. Ja hyvä niin, sillä minulla on meikkivoiteen suhteen vähän ristiriitaiset fiilikset! Ensinnäkin, meikkivoide levittyy oudosti ja tulee vaatimaan jotkut tietyt, omanlaisensa pohjustustuotteet toimiakseen hyvin. Ja niitähän minulla ei vielä tähän hätään ole. Meikkivoidetta ei saa missään nimessä taputella, mikä oli suuri yllätys sillä olen tottunut taputtelemaan lähes kaikki meikkipohjat nykyisin! Mutta ei, taputtelulla meikkivoide hävisi kuin taivaan tuuliin. Sively on sen sijaan toimivampi tekniikka, mutta jossain kohtia sai olla tarkkana ettei meikkivoide jäänyt "sivellinrannuille".

Mutta sitten kun meikkivoiteen sai levitettyä kunnolla, ja antaa hetken aikaa tekeytyä, voi morjens miten ihanan, ja upean, luonnollisen hohdon tämä loihtikaan! Meikkivoide on myös yllättävän peittävä, mutta kuitenkin luonnollinen. Sellainen ihoa kaunistava, luonnollinen meikkipohja. Testerisävyni Cream istuu kasvoilleni kuin tehty, se onkin vasta kolmanneksi vaalein sävy, joten sävyvalikoimaa löytyy! Voi hyvin olla, että tulen hankkimaan tästä vielä täysikokoisen pullon, sillä minua kiinnostaa ottaa selville, millaiseksi meikkivoide lopulta osoittautuu. Juice Beauty on luonnonkosmetiikkaa, ja yritänkin jatkossa suosia sitä enenevissä määrin, siksi missioani onkin löytää ihania luonnollisia meikkipohjia.

10 Kommentit

  1. Vaaleammat kulmat sopii mun mielestä sulle paremmin :) itselläkin on syrjäytyneet ns. Insta kulmat ja nykyään vedän vähän luonnollisemmalla lookilla. Käytän Anastasian kulmakynää ja MUS kulmaväriä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään niistä hitusen enemmän :) Ja luonnolliset kulmat on kivemmat, kuin Insta-kulmat ^_^

      Poista
  2. Kauniit kulmat ja mä tykkään kans luonnollisesta vaaleammasta lookista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ne taitavatkin istua hiusteni väriin paremmin ^_^

      Poista
  3. Mä olen usein pyörittänyt Juice Beautyn meikkivoidetta ostoskorissa, mut nyt kyllä into laski vähän siihen. Musta on tullut vanhemmiten niin laiska, et 6 arvostan tuotteita, jotka toimii heti ilman erikoiskikkoja. 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jonna, mä luulen että kannattaa tosiaankin jättää tää välistä, tai pyydä ainakin eka testeri! Mä nimittäin ostin tän ja olen entistä hämmentynyt, tää ei todellakaan toimi merkin oman pohjustajan kanssa ( josta pyysin ostohetkellä testerin ). Jotenkin liian kitkainen fiilis sen kanssa, täytyy huomenna kokeilla muiden pohjustajien kanssa. Mä luulen, että sitten kun löytää hyvät tuotteet tän alle, tää on ihana! Mutta nyt vähän hankaluuksia :P

      Poista
  4. On kyllä todella kaunis sävy kulmissa nyt.
    Ihanaa uutta viikkoa sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi <3 Ja ihanaa uutta viikkoa myös sinulle! <3

      Poista
  5. Molemmat sävyt sopii sun kulmille tosi hyvin :) Vaalea ehkä enemmän kokonaisuuteen sulautuva, mutta jos haluat skarpimmat kulmat ja korostaa niitä meikissä, sitten tumma :)

    Mitä tulee Juice Beautyn meikkivoiteeseen, se on yksi mun kaikkien aikojen suosikeista! Mä oon käyttänyt melkein yhden pullollisen jo kokonaan. Toimii hyvin sarjan pohjustajan kanssa, mutta mulla levittyy hyvin ilmankin. Ehkä riippuu kosteusvoiteesta tai ihotyypistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tartun enemmän tuohon vaaleaan arjessa, ja sitten taas juhlalookkiin valitsen enemmän nuo tumamt kulmat :)

      Ja siis voihan Juice Beauty! Mä menin ostamaan nyt tän meikkivoiteen ja olen entistä hämmentyneempi, pyysin samalla testerin merkin omasta priemrista ja noh, sen kanssa tää ei tunnun pelittävän sitten niin yhtään :D Mitä tuotteita sä käytät tän kanssa? Mietin, että onko mun rutiineissa nyt jokin tuote, mikä aiheuttaa tän toimimattomuuden :P Mulla on siis hoitovesi, seerumi ja sitten pohjustaja.

      Poista

Lähetä kommentti

Follow