In this Light

Kauneusblogi

Luku 129.

















Voihan Whyred, mitä olet minulle tehnyt! Olen ollut ihastunut merkkiin vasta parin vuoden ajan, mutta viaton ihastuminen on alkanut muuttua pakkomielteiseksi rakkaudeksi-siis juurikin sellaiseksi, joka valvottaa yöt ja laittaa päivisin kirjoittamaan kiihkeitä rakkauskirjeitä, tirkistelemään ja seuraamaan pienen välimatkan päästä rakkauden kohdetta-tietysti syvään huokaillen ja haaveillen yhteisistä tulevista hetkistä.

Mutta en vain voi mitään, merkin mekot ja oikeastaan ihan kaikki muukin on vain jumalaista, rakastan designista huokuvaa pop-kulttuurin tiukkaa mutta samalla rentoa otetta mutta yhtälailla sitä, kuinka ajatonta merkin suunnittelijoiden kynän jälki on ollutkaan-mielestäni muoti on onnistunut silloin, kun vaatteen voi pukea ylleen niin vuonna 2005, 2011 tai 2025. Mielestäni Whyred onnistuu siinä. Pukisin, ehdottomasti.

Kuvat ovat Whyredin nettisivuilta, pakkomielteisestä rakkaudestani huolimatta en ole vielä saanut lähestymiskieltoa nettisivuille, vaikka niin tapahtuisi, jos Whyred olisi ihminen, ei vaatemerkki.

4 Kommentit

  1. Mä nappasin Whyredin mega-alesta neljä mahtavaa juttua aivan killerihintaan - oisit nähny niistä osan, jos oisit tullut lauantaina!

    En oo vielä ehtinyt postata niistä, mutta tämä on nelinkertaista rakkautta, ja tulista sellaista. Whyred osaa!

    VastaaPoista
  2. On ne kauniita. Huok. Vaikka jotenkin taas tuntuu siltä, että oma kroppa on ihan vääränlainen :/

    VastaaPoista
  3. Eve, no mutta onhan tuolla värejä-ainakin mun mittapuulla :D

    Vimps, mua kyllä harmittaa, kun jouduin missaamaan sen lauantain, olisi nimittäin ollut ihanaa nähdä sinua pitkästä aikaa :( Ja voi että, olen iloinen alelöytöjesi puolesta! Mä onnistuin totaalisesti missaamaan sen mega-alen eikä sitä mekkoa, johon olin iskenyt silmäni, löytynyt enää lain :( Mutta mä melkein vaadin jonkinmoista virtuaalista alelöytöesittelyä!

    Bubble, hmm, mä olen sitä mieltä, että se vain tuntuu siltä! Nimittäin nuo vyötäröltä rypytetyt mekot ovat jumalaisia meidän vartalotyypille, eikä nuo housutkaan voi pahasti mennä pieleen, eikä tuo takki jaja..:) Toki se selviää vasta sovittaessa! ( mutta ompelin yhden samanlaisen mekon, mikä vilahtaa kuvissa ja se kyllä sopii omasta mielestäni itselleni todella hyvin- ja siitä syystä se kyllä sopisi myös sullekin :)! )

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Follow