In this Light

Kauneusblogi

Luku 647-Chanel ja ihana huulipuna

Chanel3


Lukijoille on varmaan selvää, että olen huulipunanaisia. Huuliltani löytyykin lähes joka päivä huulipunaa-laiskoina päivinä vähintään värillistä huulivoidetta. Huulipuna antaa kasvoille ryhtiä, ilmettä ja saa suun näyttämään skarpilta. Huulipunaan jää yksinkertaisesti koukkuun! Minulta löytyy huulipunia lähes joka lähtöön, joten siksi onkin ihme, että ostin vasta hiljattain ensimmäisen huulipunani Chanelilta. Satuin piipahtamaan Jumbon Emotionissa ja pöllähdin selektiivisen kosmetiikan alepöydän äärelle. Ja siellä se oli! Kympin Chanel, huhhuh! Päädyin tarkistamaan sävyn ja totesin sen olevan niin minua, joten ostopäätös oli sinetöity. Minä kun pyrin siihen, että megatarjoushinnasta huolimatta tuotteella täytyy olla jonkinmoinen perustelu sen ostopäätökselle. Siis etten ostaisi alehintaisia seletuotteita vain alehinnan takia.

Chanel4
Chanel6


Chanelilla on useampi huulipunalaatu, joista ostamani puna on Rouge Allure. Puna tulee minimalistisessa, mutta erittäin chic-henkisessä pakkauksessa. Pakkaus oli eräänlainen blonditesti ^_^ Onneksi pahvipakkauksessa oli avausohje, muuten varmaan vieläkin hokisin " Chanel, avaudu!". Mutta siis, pakkauksen päässä olevaa kultaista päätyä painetaan sisään, jolloin pääty pompahtaa ulos niin, että itse huulipunan voi vetää ulos mustasta kuoresta.



Ostamani sävy on niin upea, aistillinen ja seksikäs punainen, että oksat pois! Sävy on 99 pirate ja minulle tämä on hyvin klassinen punainen. Puna taittaa aavistuksen siniseen, eli se on kylmä ja sehän sopii minulle. Koen kylmät sävyt raikastavina, vaikka olenkin väritykseltäni enemmän kallellaan lämpimään. Punan koostumus on upea, satiinimainen ja se levittyy huulille helposti. Koostumus on mielestäni modernin ohut, tämä sävy ainakin kestää kerrostamisen!

ChanelLips6
 

Huulipunan kestävyys on ok, syömisen jälkeen sitä on syytä lisäillä. Huulipuna myös kuluu suhteellisen kauniisti pois, eikä se rohduta huulia, päinvastoin koostumus tuntuu jopa huulia hellivältä. Itselläni puna karkaa juonteisiin hyvin minimaalisesti, lähinnä huomaan asian illalla ja silloin, kun olen lisäillyt punaa päivän mittaan useamman kerran. Huulipunien kohdalla kyllä helposti huomaa hinnan ja laadun korreloivan toisiaan. Chanelin punan normaalihintahan on sellainen n. 44 euroa. En tiedä, raaskisinko ihan täysihintaisena tätä ostaa, mutta kyllä tämä huulipuna kurvasi omassa kokoelmassani ihan top 3-joukkoon. Ja veikkaan, ettei tämä todellakaan tule jäämään viimeiseksi Chanel-huulipunakseni!

Seuraa blogia Facebookisssa, Bloglovinissa, Instassa

12 Kommentit

  1. Erinomainen ostos:) Sävy on oikein tyylikäs ja pukea sinua hyvin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari :) Sävy on kyllä mun mukavuusalueen sävyjä :D

      Poista
  2. Voi wau miten ihana sävy, sopii sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonna! Nämä tällaiset sävyt onkin mun lemppareita <3

      Poista
  3. Oih, nyt on kyllä niin täydellinen <3 Kuten olen sanonut varmaan ennenkin, niin jos olisin sinä, käyttäisin AINA voimakkaan punaisia huulipunia. Vielä kun sulle sopii sekä kylmät että lämpimät, niin en yhtään ihmettele että huulipunat on sun juttu ja tunnusmerkkisi! Btw, sun ripset on harjattu kivasti :D Pyrin itse juuri tuohon samaan, siis että menisivät ulkoreunoistakin mahdollisimman paljon ylös ja eteen eikä sivuille. Sekin jotenkin piristää. Mulla ei onnistu noin hyvin but I'll always try :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari :) Huulipuna kyllä kuuluu lähes päivään jokaiseen, tosin laitan sen yleensä vasta bussissa/junassa/työpaikalla, siis työpäivinä :D Kiitos ripsikehuista! Mielestäni en tuolloin tehnyt muuta kuin normaalin taivutuksen, kerrostin ripsaria paljon, ja viimeksi pakotin risalla taivuttimella ripset kuivumaan muotoonsa. Tuona aamuna ei muistaakseni ollut kiire, kun olin kesälomalla :D Ei nää mullakaan aina noin mene, mutta tykkään kans siitä, miten nuo kaartuu enemmän keskelle :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos Jusu :) Tää onkin mun lempisävyjä ^_^

      Poista
  5. Mä käytän harvoin klassista punaista, mutta jos käytän niin ehdottomasti valitsen tälläisen viileän sävyn. Jotenkin se on vaan raikkaamman näköinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, viileät sävyt on IMO raikkaampia, kuin lämpimät :) Tai mun mielestä kovin lämpöisellä iholla ne tuovat sellaista tiettyä raikkautta ilmeeseen :D

      Poista

Lähetä kommentti

Follow