In this Light

Kauneusblogi

Luku 651-Edullinen ja hyvä; L'oreal Age Perfect kasvovesi



Olen kirjoittanut varmaan monta kertaa, että kasvovesi on tuote josta en luovu. Siksi olikin kriisin paikka, kun kesälomalla kasvovesisuunnitelmani tekivät vesiperän. Minun piti ostaa reissun päältä eräs tietty, hoitolamerkin kasvovesi mutta sen hankkiminen ei ollutkaan niin helppoa. Ja kaipasin kasvovettä mukaan pakkaamani miselliveden oheen. Lopulta päädyin ostamaan paikalliselta Tokmannilta L'orealin Age Perfect sarjaan kuuluvan kasvoveden. Se vaikutti jotenkin lupaavimmalta, olen hurahtanut anti-age-tuotteisiin ja kaikki muut kasvovedet tuntuivat tämän rinnalla vähän liian tavanomaisilta. Vaaleanpunainen värikin oli niin kaunis, vaikka tiedostankin väriaineiden olevan kosmetiikassa tavallaan turhia. Tästä netistä tiedon löytäminen on oikeasti kiven alla, aloin jo epäillä, onkohan tuote täällä lopetettu..vai onko tällainen tuote niin epäseksikäs, ettei sitä pidetä esim. verkkokaupoissa myynnissä?

Mutta joka tapauksessa, minusta tuote ansaitsee edullinen ja hyvä-statuksen. Monella ei välttämättä ole varaa panostaa rahallisesti ihonhoitoon, joten tällaisia arjen sankarituotteita tarvitaan. Olen kohta käyttänyt pullon loppuun, ja harkitsen uuden ostamista. Sen verran mainio tapaus on kyseessä!

Kasvovesi sisältää CG-vitamiinia, ja sen luvataan raikastavan ihoa. Tuo L'orealin CG-vitamiini hämmensi, mutta googlettelun perusteella kyseessä on C-vitamiinin ja glukoosin yhdistelmä. Tällä on potentiaalisia antioksidanttivaikutuksia. Kokemuksesta tiedän C-vitamiinin kirkastavan ihoa.

Kun otin kasvoveden käyttöön, se alkuun kirveli ihollani. Kuitenkaan kasvoille ei tullut punoitusta tai muuta reaktiota, ei ihottumaa, ei näppylöitä. Jatkoin kuitenkin sinnikkäästi käyttöä niin aamuin kuin illoin, ja viikon kuluttua huomasin, ettei levityksen jälkeen enää kasvoja kirvellyt. Ilmeisesti jotain tujua kasvovedessä on? Olen kokenut kasvoveden kasvoja virkistävänä sekä se on ylläpitänyt tiettyä ihon kirkkautta. Aamuisin tällä saa raikastettua kasvot ja pyyhittyä kasvoille yön aikana kertyneet kuonat pois. Iltaisin tämä valmistelee kasvot seerumia varten, ja kasvovedet noin ylipäänsä auttavat ihon ph-tasapainon palautumisessa.

Edit// Niin ja se hinta..se pyörii n. 10 euron paikkeilla

Onko kasvovedellä väliä? Mikä on sinun kipukynnyksesi kasvovesien hinnassa?

16 Kommentit

  1. Ohhoh, en ole tästä L'Orealin kasvovedestä ennen kuullutkaan. Sekin on onnistunut pujahtamaan seulastani läpi;) Ihmekö tuo, heh. Onkohan kyseessä jokin ihan uusi tuote? Aika mielenkiintoinen tuo CG-vitamiini, senkin kuulen nyt ensimmäistä kertaa. Pakko koukata Tokmannin kautta ja testata toimisiko L'Oreal minulla. Kiitos hyvästä vinkistä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en minäkään ja myönnän, etten aiemmin ole edes ollut kovin kiinnostunutkaan Lorkun kasvovesistä :D CG-vitamiini joo, ehkä vähän hienoa markkinointipuhetta :D Mutta testaa ihmeessä! Mä olen kyllä tästä tykännyt ja tuun ostamaan aivan varmasti lisää :)

      Poista
  2. Voin maksaa kasvovedestä aika paljonkin, varmaan muutamia kymppejä. Mulla on tällä hetkellä pitkästä aikaa käytössä Muradin C-vitamiinisarjan kasvovesi ja hitsit, muistin taas miksi se on niin hyvä, hintaahan sillä toki on... shh... Taitaa olla mun kaikkien aikojen suosikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muradilla on kyllä ihania tuotteita! Harmi, että sen Suomesta saatavuus on vähän kehno :( Mutta C-vitamiinia sisältävä kasvovesi kyllä herättää mielenkiintoni ^_^ Täytyypä käydä tutkimassa!

      Poista
  3. Tuo CG-vitamiinihan on vain "perus" C-vitamiinia stabiilimmassa muodossa, joka on sinänsä hyvä ottaen huomioon tuon ilmaa hörppivän pakkauksen. CG-vitamiini kyllä kuulostaa jännittävältä kuluttajan korvaan ;D

    Voisin maksaa kasvovedestä useitakin kymppejä, mutta se vaatii, että tuote sisältää todella hyviä ainesosia. En maksaisi pelkästä vedestä ja glyseriinistä itseäni kipeäksi vain koska kallis brändi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain tuon kuuloista ymmärsin googletuksen perusteella :D Mun eka reaktio kun tuosta CG-vitamiinista luin pullon kyljestä oli kyllä kulmia nosteleva :D Että nyt on jotain vitamiineja kyllä jäänyt yleissivistyksestä puuttumaan, hihi! Eipä tässä muuten pakkaus noin muutenkaan ole kovin C-vitamiiniystävällinen, näin jälkiviisaasti ajateltuna..

      Totta, kyllä mullakin hinnan noustessa ylemmäs, siirtyy myös kriteerien rima. Harmi ettei messuilla ollut sitä sun vinkkaamaa Kivvin kasvovettä, olisin varmaan ostanut sen :P ( Siellä oli vain edustetuna yksi tuotelinja merkiltä ).

      Poista
  4. Jos multa kysytään, kasvovedellä on TODELLAKIN väliä! Sen hyödyistä puhutaan aivan liian vähän! Monet ihmiset eivät käytä sitä, koska eivät tiedä mikä merkitys sillä on ihonhoidossa, mitkä on sen tehtävät. Olen kirjoittanut mun blogissa kasvoveden tehtävistä niin monta kertaa, etten enää sun palstatilalla ala paasaamaan, mutta joo, samoilla linjoilla olen sun kanssa: en minäkään kasvovedestä IKINÄ luovu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kanssasi niin samaa mieltä! Kasvovedestä ei kannata lintsata! Mun mielestä ihonhoito jää puutteelliseksi ilman kasvovettä.

      Poista
  5. Mä olen käyttänyt kasvovettä AINA. Siis ihan teini-ikäisestä asti koska SinäMinä-lehdessä niin neuvottiin tekemään:) En kuitenkaan raaski ostaa kovin kalliita joten hyvät ja edulliset vinkit ovat aina tervetulleita. Seuraavaksi, kun saan kuluteltua vähän entisiä pois, mua kiinnostaisi ostaa testiin Mossaa. Samoin kuin misellivedestä, mutta niitäkin on tosi monta vielä odottamassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa kuulla :) Mäkin olen käyttänyt nuoresta asti, toki joskus on voinut olla teininä kasvovedettömiäkin kausia, mutta kyllä se on ollut oleellinen osa ihonhoitoa :) Mä vähän fiiliksen ja lompakkotilanteen mukaan mietin, mitä ostan. Itse varmaan seuraavaksi mietin Kivviä, mutta pidän myös Mossan mielessä. Se ainakin vaikuttaa hinta-laatusuhteeltaan lupaavalta!

      Poista
  6. Mä käytän kasvovettä, vaikka en tiedä onko se enää tarpeen misellin jälkeen. Mutta pulloja on kertynyt niin paljon, että pakkohan kasvovettäkin on käyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Miselliveden jälkeen mä en välttämättä enää kasvovettä käytä. Ehkä saatan kosteusuihketta suihkauttaa? Mutta jos purkkeja on kertynyt tosi paljon, kannattaa kerrostaminen :D

      Poista
  7. Alle 20€ maksaa minun kasvoveteni. Tätä en olekaan testannut vielä, kiitos vinkistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla 20-30 euroa alkaa jo olla kipurajalla, riippuen ihan silloisesta budjetista :D Testaa ihmeessä! Tää on hyvä :) Ja eilen bongailin tän maksavan Sokokselle n. 7 euroa :D

      Poista
  8. Kiitos vinkistä Salka ja ihan hirmuisesti olen tykännyt Lorealin kasvoöljystä, täytyy sitä ostaa taasen. Tuossa uudemmassa postauksessa päälläsi on niin suloinen kukkapaita tai mekko? Kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä, Tiiaseni ^_^ Minäpä kiitän vuorostani kasvoöljyvinkistä! Suloinen kukkapaita on itseasiassa bomber-jakku, Instassa eräs päivä kyselinkin mielipidettä, että ostanko vai en :D En voinut sitä vastustaa! Mun mielestä sopii kivasti tuon huulipunan kanssa ^_^ Voisinkin joku päivä vilauttaa tätä ja erästä villapuseroa blogissa vähän paremmin :) Ihanaa viikonlopun jatkoa myös sinne suunnalle!

      Poista

Lähetä kommentti

Follow